Home » Cursos y Talleres » Tècniques manuals » Quiromassatge extremitats inferiors – cames, peus- monogràfic-

Quiromassatge extremitats inferiors – cames, peus- monogràfic-

Informació general:
  • Duració: 2 mesos
  • Horari 3 opcions:
    • DILLUNS al mati de 9:30h a 13h
    • DILLUNS per la tarda de 16h a 19:30h
    • 1 CAP DE SETMANA (dissabte i diumenge) al mes de 9h a 15:30h

Preu: 30€ per reservar (*) + 125€ al mes

Ubicació

Més informació sobre Quiromassatge extremitats inferiors – cames, peus- monogràfic-

Dirigit a: totes aquelles persones interessades en tècniques manuals, que vulguin aprendre a fer un bon massatge de cames o ha quiromassatgistes o terapeutes manuals que fa temps que no practiquen i volen refrescar les manipulacions en aquesta zona.

L’objectiu d’aquest monogràfic és aprendre l’anatomia (ossos, músculs, tendons, articulacions …), entendre com està formada aquesta zona del nostre cos i adquirir el coneixement i la pràctica de les manipulacions que es poden fer per relaxar-la i saber quan una zona està sobrecarregada o contracturada.

95% pràctic, a través de l’experiència és com millor s’aprèn, està demostrat que veure, llegir i experimentar és la millor opció per a integrar tots els conceptes i manipulacions.

No cal tenir experiència prèvia

El grup és reduït per poder atendre d’una manera individualitzada tots els dubtes que puguin sorgir en el moment.

PROGRAMA

  • Anatomia
  • Gimnàstica de mans
  • Manipulacions
  • Tècniques complementàries:
    • Feje
    • Ventoses
    • Moxa

Es lliurarà un certificat de l’escola.

 Formador: Vicente López

(*) Si la persona no assisteix per motius personals, la reserva no és reemborsable