Home » Cursos y Talleres » Maria Solsona » Reflexologia Podal Holística – formació- Cap de setmana

Reflexologia Podal Holística – formació- Cap de setmana

11 de gener de 2025
Hora d´inici: 09:00 h.
Informació general:

FORMAT CAP DE SETMANA

  • Duració: 6 mesos
  • Dates 11-12 gener 2025 / 8-9 de febrer / 8-9 de març / 5-6 de abril / 10-11 maig / 7-8 de juny
  • Horari: Dissabte i diumenge de 9h a 15h
  • Preu: 100€ per reservar (*) + 125€ al mes

Certificat: S’entregarà un DIPLOMA al finalitzar el curs.

Telèfon:
629 47 99 46

Ubicació

Reflexologia Podal Holística (teràpia i formació) Tècnica Metamòrfica (teràpia y formació) Massatge Corporal (teràpia)

Reserves

En què consisteix la sessió de Reflexologia Podal Holística – formació- Cap de setmana?

La reflexologia integral i holística és una especialitat terapèutica que ajuda a la persona a resoldre problemes tant corporals com emocionals. Des d’una mirada integral proposa un cami de creixement i transformació. El seu plantejament psicocorporal es basa en l’aplicació d’estímuls manuals en les àrees reflexes dels peus, en aquest curs amb l’introducció de tècniques de Reflexologia de Mans i Reflexologia Facial, complementat amb tècniques verbals que inciten a l’autoconeixement.

En aquest curs aprendràs un mètode complet d’aquestes tres teràpies. Amb un sòlid marc teòric  t’aportaràn una exhaustiva i detallada aplicació pràctica de les tècniques manuals i verbals. També aprendràs com aplicar sessions generals i específiques per a tractar problemes puntuals, aixi com realitzar la lectura dels peus, mans i cara, i una interpretació holística dels símptomes corporals que facilita la decodificació dels missatges que emet el cos a través dels desequilibris.

A qui va dirigit: A totes aquelles persones que, sense coneixements previs, desitgen aprendre les tècniques de Reflexologia Podal, de Mans i Facial i reconèixer emocions i d’altres motius que creen disfuncions i/o patologies al nostre organisme i, també, a professionals de la salut (enfermers/es, metges/esses, massatgistes, fisioterapeutes, terapeutes naturistes, professionals de l’estètica…) que vulguin ampliar la seva pràctica laboral.

Per a què et capacita el curs: Aplicar correctament les tècniques de Reflexologia Podal, de Mans o Facial per a cada cas i adquirir eines d’ús quotidià per a resoldre les causes que puguin provocar certs desordres en el nostre cos.

Aprendre a sentir, escoltar i interpretar el llenguatge verbal i no verbal a través dels seus peus, mans i cara.

Aprendre a acompanyar a la persona en la seva situació actual en l’àrea que correspongui.

Interpretar els diferents signes reflexes.

A través del treball que es va aprenent, aplicant, rebent i desenvolupant aprendre del procés i l’experiència pròpia veient, en primera persona, els canvis que es van produint.

Tenir present que l’amabilitat, l’atenció i l’amor per l’èsser humà ha de ser sincer i evident per a poder-lo transmetre i inspirar la confiança necessària.

Professora: Maria Solsona Pairó, Diplomada en Naturopatia, especialista en Reflexologia Podal i Flors de Bach, Formada en Tècnica Metamòrfica, Massatge Corporal, Practicant de Chi Nei Tsang i Reiki.

Professora de Reflexologia Podal i Holística des de l’any 2002


 

PROGRAMA

  1. INTRODUCCIÓ. RESSENYA HISTÒRICA DE LA REFLEXOLOGIA
  2. LA MIRADA HOLISTICA: Salut i malaltia./ Malaltia i energia./ La relació cos, ment i esperit./ L’auto-curació./ L’aprenentatge que proposa la malaltia.
  3. LA REFLEXOLOGIA: Definició./ L’abast de la Reflexologia Holística./ Concepte d’àrea reflexa./ Estímul de les àrees reflexes./ Reaccions./ Precaucions./ Contraindicacions.
  4. UNA APROXIMACIÓ A L’ANATOMIA DEL COS HUMÀ: Els sistemes corporals./ Termes anatòmics.
  5. ANATOMIA DEL PEU
  6. EL COS REFLEXAT ALS PEUS
  7. LA PRÀCTICA: L’ambient i els elements necessaris./ Cura i atenció al pacient./ La postura i cura del reflexòleg.
  8. LA PRIMERA ENTREVISTA: Fitxa de dades del pacient./ El diàleg./ Introducció a les tècniques verbals.
  9. LECTURA DELS PEUS: Observació visual i tàctil./ Observacions específiques per àrees./ Altres signes./ La tipologia.
  10. CODI ÈTIC DEL REFLEXÒLEG
  11. EL TRACTAMENT: La primera entrevista./ Les sessions. Freqüència./ Durada del tractament./ Característiques i aptituds del Reflexòleg Holístic.
  12. LES TÈCNIQUES: Tècniques manuals./ Tècniques manuals de començament, integració i tancament./ Tècniques de mobilització.
  13. PRÀCTICA DE LES 13 TÈCNIQUES DE MOBILITZACIÓ
  14. SISTEMA NERVIÓS I ÒRGANS DELS SENTITS: Aproximació anatòmica./ Emocions i altres causes que afecten el sistema nerviós i el seu tractament./ Definicions i nou model mental segons Louise L. Hay./ Alimentació i bons hàbits./ Com pot ajudar la Reflexologia./ Sessió general del sistema nerviós./ Àrees reflectides i tècniques de treball./ Tècniques de relaxació profunda.
  15. SISTEMA ENDOCRÍ I REPRODUCTOR: Aproximació anatòmica./ Com pot ajudar la Reflexologia. /Aparell reproductor femení i masculí./ La mirada holística sobre el sistema endocrí./ Emocions i altres causes que afecten el sistema endocrí i reproductor i el seu tractament./ Relació entre glàndules endocrines i xacres. Tractament de reequilibri energètic./ Definicions i nou model mental segons Louise L. Hay./ Aprenem a fer servir el pèndol. Camp energètic./ Pràctica Radiestesica. Test dels xacres./ Àrees reflectides i tècniques de treball./ Sessió general dels sistemes endocrí i reproductor.
  16. SISTEMA IMMUNITARI I LIMFÀTIC: Aproximació anatòmica./ Emocions i altres causes que afecten el sistema limfàtic i el seu tractament./ Com pot ajudar la Reflexologia./ Sessió general del sistema limfàtic./ Per mantenir sa el sistema limfàtic és important…/ Àrees reflectides i tècniques de treball./ Drenatge limfàtic a través dels peus.
  17. SISTEMA CIRCULATORI: Aproximació anatòmica./ Emocions i altres causes que afecten el sistema circulatori i el seu tractament. / Definicions i nou model mental segons Louise L. Hay. /Alimentació i bons hàbits./ Com pot ajudar la Reflexologia./ Àrees reflectides i tècniques de treball. / Sessió general del sistema circulatori.
  18. SISTEMA RESPIRATORI: Aproximació anatòmica./ Emocions i altres causes que afecten el sistema respiratori i el seu tractament./ Definicions i nou model mental segons Louise L. Hay./ Alimentació i bons hàbits./ Com pot ajudar la Reflexologia./ Àrees reflectides i tècniques de treball./ Sessió general del sistema respiratori.
  19. SISTEMA DIGESTIU: Aproximació anatòmica./ Emocions i altres causes que afecten el sistema digestiu i el seu tractament./ Definicions i nou model mental segons Louise L. Hay./ Alimentació i bons hàbits./ Com pot ajudar la Reflexologia./ Àrees reflectides i tècniques de treball./ Sessió general del sistema digestiu.
  20. SISTEMA URINARI: Aproximació anatòmica./ Emocions i altres causes que afecten el sistema urinari i el seu tractament./ Definicions i nou model mental segons Louise L. Hay./ Alimentació i bons hàbits./ Com pot ajudar la Reflexologia./ Àrees reflectides i tècniques de treball./ Sessió general del sistema urinari.
  21. SISTEMA LOCOMOTOR: Endinsem-nos en els nostres ossos i músculs./ Un recorregut pel nostre cos./ Els missatges de la postura i les actituds corporals./ Definicions i nou model mental segons Louise L. Hay./ Alimentació i bons hàbits./ Quadre general de desordres i la seva relació holística./ Àrees reflectides i tècniques de treball per al sistema locomotor./ Com pot ajudar la Reflexologia.
  22. REFLEXOLOGIA DE MANS: Què és la Reflexologia de Mans./ Estructura de la mà./ El cos reflectit a les mans./ Beneficis./ Mapa de Reflexologia de les Mans./ Àrees reflexes i tècniques de treball per tractar tot l’organisme des de les mans./ Tractament i auto-tractament.
  23. REFLEXOLOGIA FACIAL: Què és la Reflexologia Facial?./ Beneficis./ Mapa de Reflexologia Facial./ Zones i punts reflexos de la cara. Tècniques de treball
  24. TRACTAMENTS
  25. EL ROL DEL REFLEXÒLEG INTEGRAL I HOLÍSTIC. Els Eixos: Forma de treball i actitud del reflexòleg holístic. Desenvolupament del rol terapèutic
  26. BIBLIOGRAFIA

PRÀCTICA COMPLETA ENTRE ALUMNES: La pràctica es va portant a terme, entre alumnes,  al llarg de tot el curs del què es va aprenent, sota la supervisió directa de totes les tècniques i exercicis que proposa la formació.

En les últimes trobades practiqueu i  rebeu  les sessions completes,  tal i com ho desenvoluparà després a la consulta cadascú  amb els seus clients.

Durant tot el curs podràs fer totes les consultes que necessitis a través d’e-mail o telèfon, sempre que ho necessitis, acompanyat o acompanyada per la teva tutora.

 

S’avaluarà a cada alumne tenint en compte la seva actitud i aprenentatge durant la Formació. Al final de curs s’entregarà un treball individual i es realitzarà una pràctica completa amb tractament personalitzat.

(*) Si la persona no assisteix per motius personals, la reserva no és reemborsable

Reserva la teva plaça a "Reflexologia Podal Holística – formació- Cap de setmana"

Responsable: Berta Fàbregas Julià. Finalitat: Gestionar l´enviament de documentació i prospecció comercial. Legitimació: Consentiment de l´interesat. Destinataris: Responsable de comunicació de Ekilibra´T: Berta Fàbregas Julià. Drets: Accedir, rectificar i suprimir totes les dades, aixì como altres drets, com s´explica en la informació adicional. Informació adicional: Pot consultar la informació adicional i detallada sobre Protecció de dades en el peu de pàgina de la web.