Home » Terapias » Alejandra Yannello » Sanació energètica amb Cristall-teràpia

Sanació energètica amb Cristall-teràpia

Informació general:
  • Preu per sessió: 1º visita: 70€ / següents: 60€
  • Modalitat: Presencial a Mataró
  • Disponibilitat: 1 DILLUNS al mes:
    • 19 d'octubre 2026
    • 16 de novembre 2026
    • 21 de desembre 2026

 

Telèfon:
629 47 99 46

Ubicació

Canalització amb Cristalls (teràpia) – Cristall-teràpia (teràpia i formació) – Com integrar l’energia dels Cristalls a la teva vida (curs) – L’energia dels Cristalls (taller) – Connecta amb la teva intuició (taller)

Més informació sobre Sanació energètica amb Cristall-teràpia

L’ Alejandra és terapeuta i formadora amb més de 18 anys d’experiència en teràpies energètiques com Reiki, Disseny Holístic, Feng Shui intuïtiu, Bols de Quars, Meditació, Consciència intuïtiva, Mindfulness, Cristall-teràpia i Regressions.

“…A nivell personal els cristalls, sense dubtes, per a mi són un gran ancoratge en el terreny de les teràpies i l’energia perquè eleven la vibració de manera natural. Porto treballant amb ells 15 anys i sempre em sorprenc per la connexió precisa i encertada que aporten en cada teràpia. Si hagués de definir-me en una teràpia, la imatge més concreta que se’m ve a la ment és la de ¨ajudant i traductor¨. La connexió de cada persona amb l’energia i la seva pròpia consciència és única i irrepetible. És un privilegi poder presenciar la pau, harmonia i tranquil·litat que gràcies a l’energia diferents tècniques com per exemple amb els cristalls rebem en una teràpia.

Sessions totalment personalitzades.

A l’hora de plantejar una sessió integro diferents tècniques energètiques. Segons el que cada persona necessita. És en aquest instant en cada sessió, on l’ ‘Ésser’ i el ‘Fer’ es fonen i aquí és on brilla el nostre mestratge interior…”

La sessió consisteix en una valoració prèvia canalitzada a nivell energètic, físic, mental i emocional. Detectant l’origen de possibles desequilibris o bloquejos per realitzar l’harmonització amb la tècnica energètica més apropiada per a cada cas.

A la teràpia treballem amb l’energia dels cristalls.

Cada sessió dura aproximadament una hora.

(*) Si la persona no assisteix per motius personals, la reserva no és reemborsable